Termodinamika

Šifra: 141761
ECTS: 6.0
Nositelji: prof. dr. sc. Ivanka Boras
Izvođači: dr. sc. Alen Cukrov , mag. ing. mech. - Predavanja

prof. dr. sc. Ivanka Boras - Laboratorijske vježbe
dr. sc. Alen Cukrov , mag. ing. mech. - Laboratorijske vježbe
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

0,0,0

Nastavnik nije u mogućnosti ponuditi nastavu na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Laboratorijske vježbe 30
Predavanja 45
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Pružanje temeljnih znanja iz termodinamike. Upoznavanje s ponašanjem radnih tvari i osnovnim značajkama tipičnih tehničkih procesa. Upoznavanje s osnovnim zakonima izmjene topline i njihovom primjenom. Procesi s vlažnim zrakom.
Ishodi učenja:
Literatura:
  1. , A. Galović: Termodinamika I, FSB, Zagreb, 2002., , , .
  2. , A. Galović: Nauka o toplini II, FSB, Zagreb, 1997., , , .
  3. , B. Halasz: Uvod u termodinamiku, FSB Zagreb, 2012.,, , , .
  4. , B. Halasz: Zbirka zadataka iz Uvoda u termodinamiku, FSB Zagreb, 2009., , , .
  5. , B. Halasz, A. Galović, I. Boras, Toplinske tablice, FSB Zagreb, Zagreb, 2007., , , .
3. semestar
Obavezni predmet - Redovni smjer - Gospodarenje energijom i energetska učinkovitost
Obavezni predmet - Redovni smjer - Obnovljivi izvori energije
Termini konzultacija:

Obavještavaju se studenti koji su položili numerički dio ispita iz Termodinamike (položili su oba kolokvija), a nisu položili teorijski dio ispita održan 1. 3. 2024. godine, da će se (sukladno prethodnom dogovoru) održati još jedan termin za teorijski ispit.

Točan termin ispita će biti oglašen naknadno (nakon provjere raspoloživosti dvorana), a okvirni datumi su u tjednu od 22. ožujka do 29. ožujka 2024. Ispit nije potrebno prijavljivati preko ISVU-a.

Ukoliko postoje bilo kakve nejasnoće oko gradiva kolegija, molim javiti se mailom na alen.cukrov@fsb.unizg.hr ili ivanka.boras@fsb.unizg.hr, kako bi rezultati na ispitu bili što uspješniji.

Autor: Ivanka Boras
Popis obavijesti

Izbornik predmeta