Upis u prvu godinu studija Energetska...

Konačne liste za upis na studijske programe bit će objavljene 19. srpnja 2023. godine nakon 15.00 sati na stranicama Nacionalnoga informacijskog sustava prijava na visoka učilišta (www.postani-student.hr).

Pristupnici koji ostvare pravo upisa na sveučilišni prijediplomski studij Energetska učinkovitost i obnovljivi izvori u Šibeniku upis trebaju dovršiti slanjem ispunjene i potpisane upisne dokumentacije elektroničkom i redovnom poštom. Svu potrebnu upisnu dokumentaciju pristupnicima ćemo dostaviti 21. srpnja 2023. godine na adresu elektroničke pošte koju su naveli u aplikaciji za upis.      

Više informacija o upisu pročitajte u nastavku obavijesti.

Pristupnicima koji ostvare pravo upisa na sveučilišni prijediplomski studij Energetska učinkovitost i obnovljivi izvori u Šibeniku, 21. srpnja 2023. godine elektroničkom poštom ćemo dostaviti ugovor o studiranju, obrazac matičnog lista, obrazac upisnog lista, zahtjev za izdavanje studentske iskaznice, izjavu o prihvaćanju uvjeta studiranja i račun za trošak upisa. Uz dokumentaciju ćemo poslati i primjere kako ispuniti matični i upisni list.

U svrhu dovršenja upisa potrebno je ispuniti i potpisati svu dostavljenu dokumentaciju te ju zajedno sa potvrdom o prebivalištu (može biti preuzeta iz sustava eGrađani) ili preslikom važeće osobne iskaznice i potvrdom o uplati troška upisa poslati žurno na adresu elektroničke pošte sibenik@unizg.hr. Svu navedenu dokumentaciju koju će pristupnici poslati elektroničkom poštom, potrebno je dostaviti najkasnije do uključivo 26. srpnja 2023. godine i na adresu FER-a (uzima se u obzir i pošta poslana na dan 26. srpnja 2023. godine): Fakultet elektrotehnike i računarstva, za Studentsku službu, Unska 3, 10000 Zagreb.

Napomena: prilikom slanja upisne dokumentacije redovnom poštom, potrebno je dostaviti tri potpisana primjerka ugovora o studiranju!

Pristupnici koji su završili srednju školu izvan RH uz navedenu dokumentaciju trebaju nam dostaviti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o priznavanju inozemne školske kvalifikacije osim ako je u sustavu Postani student naznačeno da stečena kvalifikacija podliježe automatskom priznavanju. U suprotnom je potrebno samostalno pokrenuti postupak priznavanja.

Ako u trenutku upisa na studij nećete imati rješenje nego samo potvrdu Agencije o pokrenutom postupku priznavanja inozemne školske kvalifikacije moći ćete se upisati, ali će vaš upis biti uvjetan na rok izdavanja rješenja do kada u Studentsku službu Fakulteta elektrotehnike i računarstva (Unska 3, Zagreb) trebate dostaviti dobiveno rješenje o priznavanju inozemne školske kvalifikacije. Uz potvrdu o pokrenutom postupku priznavanja inozemne školske kvalifikacije, trebate priložiti i izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika da se radi o uvjetnom upisu, sve dok redovni postupak priznavanja ne bude završen te da će u slučaju negativnog rješenja upis biti poništen. Tekst izjave za ovjeru kod javnog bilježnika pristupnici mogu preuzeti ovdje.

Pristupnici koji nisu završili srednju školu u šk. god. 2022./2023. uz navedenu dokumentaciju trebaju dostaviti i potvrdu o položenoj maturi i položenim ispitima državne mature (izvornik ili ovjerena preslika kod javnog bilježnika). Ako su već studirali, prilikom upisa trebaju predati i potvrdu izdanu od strane visokog/ih učilišta na kojemu/kojima su prethodno studirali s naznakom razine studija, propisanog trajanja studija, godine prvog upisa na studij te datumom ispisa sa studija.

Pristupnici koji su već studirali na dva ili više prijediplomska studija, a nisu završili upisane studije, plaćaju puni iznos školarine za prvu godinu studija.

Pristupnici koji su završili prijediplomski studij, prilikom upisa na prijediplomski studij plaćaju puni iznos školarine tijekom cijelog studija.

Potvrde o upisu

Studenti će nakon provedenog upisa moći iz sustava eGrađani, koristeći AAI korisničke podatke (bit će poslani odmah nakon provedenog upisa), odmah ispisati potvrde potrebne za ostvarivanje studentskih prava. Ovo se ne odnosi na pristupnike koji imaju obvezu plaćanja školarine. Oni će potvrde o upisu moći preuzeti tek nakon što podmire školarinu  i uplata bude evidentirana u sustavu. Račun za školarinu moći će preuzeti unutar 48 sati nakon provedenog upisa sa svoje financijske kartice. Školarinu je potrebno uplatiti odmah, a najkasnije do početka nastave. Potvrdu o uplati nije nam potrebno slati jer će nam uplata biti automatski vidljiva u sustavu unutar 24 sata.  

Za sva pitanja pristupnici se mogu obratiti Studentskoj službi (01/6129-905, sibenik@unizg.hr).

Autor: Tomislav Matleković
Popis obavijesti