
Konačne liste za upis bit će objavljene 16. srpnja 2025. godine nakon 15.00 sati na stranici www.postani-student.hr.
Pristupnici koji ostvare pravo upisa moraju poslati ispunjenu i potpisanu upisnu dokumentaciju:
- elektroničkom poštom
- i redovnom poštom
Potrebni dokumenti bit će vam poslani 18. 7. 2025. na e-mail adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Više informacija o upisu pročitajte u nastavku obavijesti.
Upisna dokumentacija: šaljemo vam e-mailom 18. 7. 2025. na adresu koju ste naveli prilikom prijave.
Upis se obavlja na daljinu - ispunjenu i potpisanu upisnu dokumentaciju treba:
- poslati e-mailom na sibenik@unizg.hr (što prije nakon zaprimanja)
- poslati poštom na adresu:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, za Studentsku službu, Miramarska cesta 20 (SD Martinovka, ulaz Zelinska), 10000 Zagreb
- Rok: najkasnije 22. 7. 2025. (uzima se u obzir i pošta poslana na dan 22. srpnja 2025.)
- U pošiljci kojom šaljete upisnu dokumentaciju moraju biti i 3 potpisana primjerka ugovora o studiranju!
Dokumentacija koju nam trebate poslati:
- ispunjeni i potpisani obrasci: upisni i matični list, ugovor (redovnom poštom 3 primjerka), zahtjev za izdavanje studentske iskaznice, izjavu o prihvaćanju uvjeta studiranja
- preslika osobne iskaznice ili potvrda o prebivalištu (e-Građani)
- potvrda o uplati troška upisa (65,00 EUR)
Pristupnici koji su završili srednju školu izvan RH
- uz navedenu dokumentaciju trebaju dostaviti i rješenje Agencije za znanost i visoko obrazovanje o priznavanju inozemne školske kvalifikacije.
- Ako u trenutku upisa nemaju rješenje nego samo potvrdu Agencije o pokrenutom postupku priznavanja inozemne školske kvalifikacije moći će se upisati, ali će njihov upis biti uvjetan na rok izdavanja rješenja do kada u Studentsku službu Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Miramarska cesta 20 (SD Martinovka, ulaz Zelinska), 10000 Zagreb trebaju dostaviti dobiveno rješenje o priznavanju inozemne školske kvalifikacije.
Uz potvrdu o pokrenutom postupku priznavanja inozemne školske kvalifikacije, trebaju priložiti i izjavu ovjerenu kod javnog bilježnika da se radi o uvjetnom upisu, sve dok redovni postupak priznavanja ne bude završen te da će u slučaju negativnog rješenja upis biti poništen. Tekst izjave za ovjeru kod javnog bilježnika pristupnici mogu preuzeti ovdje.
Pristupnici koji su završili srednju školu prije šk. god. 2024./2025.
- uz navedenu dokumentaciju trebaju dostaviti i potvrdu o položenoj maturi i potvrdu o položenim ispitima državne mature (izvornik ili ovjerena preslika kod javnog bilježnika).
Pristupnici koji su već studirali ili studiraju na nekom drugom visokom učilištu
- trebaju predati i potvrdu o upisu na drugom visokom učilištu s naznakom razine studija, propisanog trajanja studija te godine prvog upisa na studij, a u svrhu utvrđivanja prava na subvenciju troškova prve godine studija.
Školarina
Ne plaćaju školarinu u 1. godini studija:
- Pristupnici iz RH ili EU koji prvi put upisuju sveučilišni prijediplomski studij u redovitom statusu.
- Pristupnici iz RH ili EU koji su već jednom studirali, sada prvi put mijenjaju studij, i u ak. god. 2024./2025. su:
- ostvarili min. 55 ECTS, ili
- ostvarili min. 30 ECTS (imaju invaliditet najmanje 60%).
Plaćaju školarinu (1.114,87 EUR) :
- Oni koji su studirali ili studiraju na dva ili više studija u redovnom statusu, a nijedan nisu završili.
- Oni koji su već završili prijediplomski studij u RH u redovitom statusu - u tom slučaju školarina se plaća tijekom cijelog studija.
Potvrde o upisu
Nakon upisa, studenti će putem sustava e-Građani (uz AAI podatke koje dobivaju odmah nakon upisa) moći odmah ispisati potvrde potrebne za studentska prava.
Iznimka: Studenti koji moraju platiti školarinu potvrdu o upisu mogu preuzeti tek nakon što uplata bude vidljiva u sustavu.
Račun za školarinu bit će dostupan unutar 48 h nakon upisa na financijskoj kartici studenta kojoj pristupaju sa svojim AAI računom.
Školarinu je potrebno uplatiti odmah, a najkasnije do početka nastave.
Potvrdu o uplati nije potrebno slati – uplata će biti automatski vidljiva unutar 24 sata.